Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 10:24 - За щастливите дни
Автор: kakvodaobleka Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1345 Коментари: 0 Гласове:
0



   Страхотно стихотворение прочетох! Зареди ме с енергия за целия ден! Та се отдадох на размисли.  
   Ние, мили дами, искаме да сме красиви и възхитителни. И ако някоя си мисли, че това не е така просто не е в настроение в момента. Вписано ни е в кода от памтивека. Обичам да ходя по улицата и да гледам наоколо. Какво удоволствие е да виждам усмихнати хора! Веднага и аз се усмихвам. Силно зареждащо е. Често пробвам да накарам начумерените хора също да се усмихнат. Просто им се усмихвам!  В първия момент ме поглеждат с учудване, понякога с израз в очите  " Тая па коя беше? ", за всеобщ късмет има и такива, които ми се усмихват в отговор. Страхотно преживяване е! Опитайте! Когато го пробвам на съседите от мен се изисква по-голямо търпение. Обаче искам да подчертая, че и най-закоравялата съседка омекна, само трябваше да съм достатъчно настоятелна. 
    Има дни, в които ми е трудно да се усмихвам ей така. И си казвам, че колкото и да изглежда, че не ми върви, всъщност всичко е наред. Само на мен ми се струва, че не е така. Ето - слънцето отново изгря, нищо че е облачно, идва пролет, трева, зелено ще стане навсякъде след няколко дни. Просто кеф! Отделям няколко секунди да вдишвам енергията на природата и ми олеква. И вече отново се усмихвам. Прекрасно! Изисква известно време тренировка, но със всеки път ставам все по-добра.
   Та да се върна към темата, за която исках да пиша и заради която си направих блога ( е, не само затова де). Какво да облека днес? Няма значение какво точно, главното е да се чувствам в дрехите добре. Понеже е още студено ще трябва да заредя акумулатора да има за повече усмивки!
   Отивам.
   Приятен ден и много настроение!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kakvodaobleka
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 10764
Постинги: 4
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031