Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2013 13:42 - За благодарността
Автор: kakvodaobleka Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 439 Коментари: 0 Гласове:
1



Благодаря на слънцето, защото изгрява всеки ден!
Благодаря на вятъра, защото ми развява косата!
Благодаря на водата, защото ми дава живот!
Благодаря на огъня, защото ме стопля!
Благодаря на вселената, защото ми показва колко съм мъничка!
Благодаря на човека до мен, защото ме обича и  подкрепя безрезервно!
Благодаря на сестра ми, защото ми изтрива негативните мисли!
Благодаря на децата  ми, защото ме изпълват със сили да мечтая!
Благодаря на родителите си, защото са ме създали!
Благодаря на приятелите, защото чакам с нетърпение да се срещнем!
Благодаря на хората, които ми помагат, защото ми помагат!
Благодаря на хората, на които аз мога да помогна, защото това ми носи удовлетворение!
Благодаря на хората, които не ми помагат, защото ме карат да търся в себе си скрита енергия!
Благодаря на оптимизма, който ме изпълва всеки ден, защото всички идеи се превръщат във възможности!

Благодаря на себе си, защото съм, боря се, търся, очаквам и обичам!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kakvodaobleka
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 10792
Постинги: 4
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930